Opis

Nasveti: Zdravo, če naletite na kakršne koli težave ali nejasnosti, se nemudoma obrnite na nas in pomagali vam bomo rešiti težavo.Prosim, ne odprete spora ali pusti slab pregled, hvala vam za vaše razumevanje!

Pogosto Zastavljena Vprašanja:

Q: Podpora Trgovini?

A:podpiramo debelo,prosimo, kontaktirajte nas, če potrebujete za uvoz z maso količine.

V:Zakaj ne vidim logistične informacije posodobitev?

O:preverite logistics informacije o tem websitehttps: // www. 17track.net/enif ne veste, kaj storiti, se obrnite na prodajalca.

V:Kaj naj storim, če izdelkov, ki sem jih prejeli, so v neskladju s tem, kar sem kupil?

A:V tem primeru se, prosimo, ne potrebujete, da odprete SPORU, lahko pa se obrnete tudi neposredno na nas, ko sem videl vaše novice, bomo takoj pomaga rešiti problem

Q:logistika informacije kažejo, da je paket uspešno dostavljeno, pa še nisem dobil svoj paket še,kaj naj storim?

A:Prosimo, kontaktirajte nas takoj in pojasnite vaš problem,mi pa vam bomo pomagali boste dobili paket.

V:Moj paket pojavile nepravilnosti med prevozom, kaj naj storim?

A:se nemudoma obrnite na nas.Pomagali vam bomo, da se pozanima o podrobnih informacij o paketu in pomaga rešiti problem.

POLITIKA VRAČANJA

1.Če niste zadovoljni z nakupom, se najprej obrnite na nas.Vrne niso dovoljeni.To se zgodi le v roku 7 dni po tem, ko so izdelki prejeli.

2.Če vaš nakup so poškodovano med dostava napredek, prosimo, obrnite na nas.Obravnavali bomo te probleme v najkrajšem možnem času.

3.Potrebujemo več podatkov, kot tudi.Vrne podrobnosti, vključno s prevozom številko za sledenje, posebnega razloga za vračilo in vašega naročila ID, ki so potrebne.

4.Vse vrnitev nakupu mora biti v originalni pogoji.In nismo odgovorni za ladijski promet in manipulativni stroški.Hvala, ker ste.

Ocene

Biti eden pregled

Pustite recenzijo

Vaš e-poštni naslovi, ne bo objavljen.Zahtevana polja so označena *

1 2 3 4 5